Električen, avtomatiziran, povezan: novi Passat je občasno električni avto, vozi delno avtomatizirano in je po želji povezan s spletom.

Prihod na trg septembra: najinovativnejši Passat vseh časov nadaljuje zgodbo o uspehu priljubljenega avtomobila, katerega prodaja je že presegla 30 milijonov primerkov.

Wolfsburg/Frankfurt (Nemčija), junij 2019. Odštevanje je v teku – septembra bo Volkswagen na trg pripeljal tehnično korenito prenovljeno različico novega Passata. Prenovljena različica najuspešnejšega avtomobila srednjega razreda vseh časov – prodanih je bilo že več kot 30 milijonov primerkov – je precej drugačna: z infotainment sistemi naslednje generacije (MIB3) je Volkswagen po želji stalno online ter tako na inovativen način omogoča nove funkcije in storitve. Novi asistenčni sistemi, kot je Travel Assist, izpopolnjujejo varnost in udobje ter omogočajo, da Passat kot prvi Volkswagen do hitrosti 210 km/h vozi delno avtomatizirano. Prodajna uspešnica bo na trg znova prišla kot limuzina in Variant.

GTE1/2 – občasno brezemisijski avto. Ena od posebnosti v ponudbi je nova različica Passata GTE. To je prvi model nove generacije Volkswagnovih priključnih hibridov z občutno večjim dosegom. Odločilna značilnost: baterija z večjo kapaciteto. Pri Passatu je ta večja za 31 odstotkov. S po novem kar 13 kWh shranjene energije se električni doseg po kriterijih novega ciklusa WLTP pri Variantu poveča na do 55 km, pri limuzini pa na 56 km. Vrednosti ustrezata pribl. 70 km po kriterijih NEVC, torej 20 km več kot pri predhodniku. To povsem spremeni vožnjo s Passatom GTE. Kajti celo v večmilijonskih mestih, kot sta Berlin ali Pariz, povečana kapaciteta  baterije Passata GTE zadošča, da lahko voznik večino vsakodnevnih relacij prevozi izključno na elektriko in s tem brez emisij. Zaradi nove konfiguracije hibridnega režima je poleg tega tudi na dolgi relaciji občutno lažje shraniti dovolj električne energije za brezemisijsko vožnjo v mestnem ciljnem okolju.

Passat, Business in Elegance – nova matrika opreme. Passat letnika 2019 prihaja na trg z novo strukturo opreme. Osnovna izvedba se odslej imenuje Passat. Sledi srednji nivo opreme z imenom Business. Najbogatejša izvedba opreme se imenuje Elegance. Izvedbi Business in Elegance je poleg tega mogoče naročiti z opremo po meri iz ponudbe R-line. Vzporedno s temi izvedbami bo novi Passat na voljo tudi kot samostojni model Alltrack (štirikolesno gnani multitalent z zmogljivostmi terenskega avtomobila). Sspecifično modelsko opremo se ponaša tudi Passat GTE. Volkswagen je poleg tega zasnoval še ekskluzivni, na 2.000 primerkov omejeni posebni model Passat R-Line Edition v ekskluzivni adularno sivi barvi. Pri tej izvedbi so serijski: eden od dveh najzmogljivejših motorjev (TDI z močjo 176 kW ali TSI z močjo 200 kW), štirikolesni pogon (4MOTION) in novi asistenčni sistem Travel Assist.

2.0 TDI Evo1/2 – pionir nove generacije dizelskih motorjev. Na področju turbodizelskih motorjev se v Passatu premierno predstavlja na novo razviti motor 2.0 TDI Evo z močjo 110 kW (150 KM)1/2. Inovativni štirivaljnik proizvaja občutno manj CO2 kot primerljivi motor predhodnika in velja za pionirja nove generacije dizelskih motorjev. Kar zadeva emisije, je 2.0 TDI Evo v novem Passatu opremljen z dvokatalizatorskim sistemom SCR in dvojnim odmerjanjem aditiva AdBlue. Preostali trije dizelski motorji za Passat razvijejo moč 88 kW (120 KM), 140 kW (190 KM) in 176 kW (240 KM). Nabor bencinskih motorjev vključuje tri agregate TSI z močjo 110 kW (150 KM)1/2, 140 kW (190 KM) in 200 kW (272 KM). Vsi motorji TSI in TDI izpolnjujejo izpušni standard Euro 6d-TEMP. Sicer pa so vse izvedbe novega Passata – bencinske, dizelske ali hibridne – opremljene s filtrom za trdne delce.